Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Γεια σας ;)



Γεια σας φιλενάδες και φίλοι μου:)

Μια καινούργια ιδέα που δημιουργήθηκε από το stardollingreece.blogspot.gr είναι αυτό το blog!

Σε αυτό θα σας βοηθάμε με διάφορα tips!

Τώρα χρειαζόμαστε writers για :
  • MakeUp tips (  _____ και BestIwana )
  • Nail tips ( www.gogoula.com  και  NewStylist. )
  • ΣυνολάκιαWriter (  FemmeGlamourous  )
  • DesignHair tips (____)
  • DesignΡούχα tips ( elenakiAlways )
  • DesignΣπιτι tips(____)
Θα έχουμε επιπλέον μια στήλη τι να φορέσεις και τι να μην φορέσεις ! ( SunnyLyna123 )

Επίσης θα δείχνουμε ωραίες σουιτες ή medolls από Ελληνίδες. (____)


Όποιος ενδιαφέρεται να συμπληρώσει την παρακάτω φόρμα στα σχόλια από κάτω : 
  • Όνομα στο Stardoll
  • Ηλικία 
  • Αν έχεις εμπειρία και που?
  • Ξέρεις να κάνεις printscreen?
  • Σε ποιο θέμα θες να γράφεις?


Φιλάκια

Koninalove1





29 σχόλια:

  1. Όνομα στο stardoll: .Semi.
    Πραγματικό όνομα: Ασημίνα
    Ηλικία: Περίπου 14
    Για ποιο θέμα θες να γράφεις:Makeup Tips(Το καλύτερο μου :D)
    Έχεις εμπειρία σε άλλα blogs?:Ναι!Fun,We like Stardoll, The Stardoll news,We love Stardoll

    Το e mail μου: thebest.girls123@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ονομα στο stardoll: elenakiAlways
    Πραγματικο ονομα : Ελένη
    Ηλικία:10
    Για ποιο θεμα θες να γραφεις: Desing ρουχα
    Εχεις εμπειρια σε αλλα blogs? : Ναι!Στο stardoll in greece(δικο σου)stardoll greek girlakia,girly stardoll.
    Το email Μου: eleni.avril@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όνομα στο StardollQ:-elenh1999-
    Ηλικία :13
    Αν έχεις εμπειρία και που? ναι έχω made in stardoll
    stardoll-free-items-in-greece
    Ξέρεις να κάνεις printscreen? ναι ξέρω και πολύ καλα
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις?τι να φορέσεις και τι να μην φορέσεις..
    ελπίζω να με δεχτής
    email: elenh199@hotmai.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όνομα στο Stardoll : amaira
    Ηλικία : 14
    Αν έχεις εμπειρία και που? : Nai .Σε : http://stardollloveingreece.blogspot.gr/ http://stardollgreek-greece.blogspot.gr/ http://sd-free-news.blogspot.gr/
    Ξέρεις να κάνεις printscreen? : Ναι
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις? : ΣυνολάκιαWriter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όνομα στο Stardoll:agriogata15
    Ηλικία :13
    Αν έχεις εμπειρία και που?:Δεν έχω ξαναγράψει σε άλλο blog!!
    Ξέρεις να κάνεις printscreen?:Ναι
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις?:Θα ήθελα να γράφω για
    MakeUp tips ή για ΣυνολάκιαWriter!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου!Το όνομα μου είναι Μπέσσυ(Βασιλική).Το ψευδώνυμο που χρησιμοποιώ στο stardoll είναι afroditi7.Θα μπω στα 14 στις 28 Αυγούστου.Έχω ξαναγίνει writer πριν 1 χρόνο σε ένα γερμανικό blog με θέμα τη μουσική και τη μόδα.Επίσης σκέφτομαι να φτιάξω και ένα δικό μου blog με θέμα τη μουσική και το χορό.Σε ευχαριστώ!!!

    *Ο Θείος μου εργάζεται ως προγγραματιστής υπολογιστών και μπορεί να μου μάθει διάφορα σχετικά με την ανάπτυξη αυτόυ του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέχασα να γράψω πως με ενδιαφέρει το θέμα με τα συνολάκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ονομα stardoll:kouklara8ea_fe
    ηλικια:14
    αν εχεις εμπειρια και που?εχω πρωτα απο ολα απο πολλα δικα μου blog οπως ειναι το marelinaki,το ntysouaraomorfine, το stardollgringreece, το lovekoutsompolia και αλλα
    σε ποιο θεμα θες να γραφεις:make up tips και συνολακια
    ξερεις printscreen?ναι


    * παρακαλω θα ηθελα να μου πεις αν θα φτιαξεις εσυ graphic(banner) ή να προσπαθησω να φτιαξω εγωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όνομα στο Stardoll: BestIwanna
    Ηλικία: 14
    Αν έχεις εμπειρία και που?: 'Εχω γραψει σε ΠΟΛΛΑ blogs.. stardollellada.blogspot.com ( μακιγιαζ.. κ ακομα γραφω) stardollgreekgirlz.blogspot.com κ αλλα τα οποια δν θυμαμαι ή δεν λειτουργουν! Εχω δικα μ blogs γ τ stardoll (οχι famous) κ ενα προσωπικο..
    Ξέρεις να κάνεις printscreen? Ναι.. αν κ δν το χρησιμοποιω.. χρησιμοποιω ενα προγραμμα που λεγεται jing
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις? Συνολάκια ή MakeUp tips (ό,τι θες εσυ)


    *εχω καναλια στο youtube με πολλα βιντεο μακιγιαζ !


    hoho BestIwanna ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ONOMA STO SD:BEST_MELINA
    ILIKIA:10,5 STA ENETEKA TON MARTIO
    EXO EMPEIRIA STA MAKIGIAZ KAI SUNOLAKIA
    3ERW PRINTSSCREEN
    9ELO NA GRA4O GIA SUNOLAKIA ..
    SE SE 1 MHNA GINOMAI ROYALITY !
    BEST_MELINA
    AA GRAFO K STO STARDOLLELLADA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αα και το email μου ειναι antzoulove.sd@gmail.com φιλακια κωσταντινααα !! =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου . Θα ήθελα πολύ να γράφω στο καινούριο σου blog για τα συνολάκια ( κάνω πάρα πολύ ωραία και μοδάτα συνολάκια ). Είμαι 13 . Το όνομά μου είναι Δανάη και το όνομά μου στο Stardoll είναι FemmeGlamourous . Έχω ένα δικό μου blog , το Greek Girls And Boys In Stardoll (http://www.greekgirlsandboysinstardoll.blogspot.gr/). Επίσης ξέρω να κάνω printscreen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όνομα:Κωνσταντίνα
    Όνομα στο stardoll:NewStylist.
    Ηλικία:12
    Έχω εμπειρία στα δικά μου blog!!!
    Ξέρω printscreen
    Θέλω να γράφω για τα nails(νύχια)
    e-mail:konstantina833@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όνομα:Γεωργία
    Όνομα στο stardoll:
    Ηλικία:12
    Έχω εμπειρία στο δικο μου blog!!! με έχεις βάλεις δοκιμαστικά στο stardollingreece
    Ξέρω printscreen
    Θέλω να γράφω για τα συνολάκια
    e-mail:στο έχω στείλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. •Όνομα στο Stardoll:miss_vanessa_77
    •Ηλικία:14
    •Έχω εμπειρία στο Greekdoll(γράφω για την επιλογή της ημέρας)
    •Ξέρω να κάνω printscreen
    •Θα ήθελα να γράφω για συολάκια ή στη στήλη τι να φορέσεις και τι να μην φορέσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. epidei eida oti t make up tips t pire alli mporo n deixno kai foto apo omorfes soites kai medolls

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. - Όνομα στο Stardoll: Sunnylyna123
    - Ηλικία:13
    - Έχω εμπειρία στο:stardollellada.blospot.com (επιλογή της ημέρας), Stardoll World Team.blospot.com (συνολάκια), Stardolll is Greece (συνολάκια)και στο blog μου Stardoll-Beauty-Tips (μόδα,νύχια,make-up)
    - Ξέρω να κάνω printscreen .
    - Θα ήθελα να γράφω :"Τι να φορέσεις και τη να μην φορέσεις" ή " Να δείχνουμε όμορφες σουίτες και modells απο Ελληνίδες "

    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όνομα στο Stardoll:NasiaFamous
    Ηλικία:13
    Αν έχεις εμπειρία και που:δεν εχω εμπειρια
    Ξέρεις να κάνεις printscreen:ναι
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις:"Τι να φορέσεις και τη να μην φορέσεις" η " Να δείχνουμε όμορφες σουίτες και modells απο Ελληνίδες "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ονομα sd : tzinna
    Ηλικια : 15/16
    Εχεισ δουλεψει... : ναι σε 3 δικα μου
    (Stardoll greeks only, stardoll for greeks [το διεγραψα κατλαθοσ], και teendaydreamers [ππ δν ειναι για το stardoll])
    Ξερεισ ν κνεισ prtscn ??: ναι
    θελω να γραφω για : ωραιεσ σουιτεσ και ωραιεσ ελληνιδεσ dolls
    email : tzinaharitakou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όνομα στο Stardoll: xrusa2004
    Ηλικία: 12
    Αν έχεις εμπειρία και που?:εχω γραψει σε πολλα blogs καθως και στο δικο μου και γραφω και στο blog σου stardoll in greece
    Ξέρεις να κάνεις printscreen?:φυσικα
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις?:MakeUp tips ή DesignΣπιτι tips

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. agnilive
    12 χρονων
    Εχω και ειμαι writer στο stardollisgreece
    Κανω print screen
    Το θεμα που θελω να γραφω ειναι για stardesign hair tips

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όνομα στο Stardoll:pan_stefania_92
    Ηλικία¨13
    Αν έχεις εμπειρία και που?:Ναι έχω αλλα το βλογ που έγραφα έκλεισε...
    Ξέρεις να κάνεις printscreen?Ναι εδώ και πολύ καιρό
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις?Θα ήθελα να γράφω στα Make-up tips

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. geia !!!
    to onoma m sto stardoll einai likaki1997
    h hlikia mou einai 15
    dustuxws dn exw empeiria gt dn asxolh8hka pote apla twra eida authn thn diafhmish kai fantazomai pws 8a einai teleio na douleueis edw !!!3erw na kanw printscreen kai dn exw provlhma na grafw se ola ektos apo stardesign gia to spiti !!! to mail m einai (fifi.97.lucky@yahoo.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. γεια!
    όνομα: losamigos2
    ηλικία: πάνω από 11, αλλα δεν λέω :/
    γράφω σε 2 blogs και έχω εμπειρία από το blog μιας κοπέλας που γράφει στο stardoll in greece.
    ξέρω prt sc και θα ήθελα να γράφω για makeup tips.
    το email μου είναι losamigos2sdfb@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όνομα stardoll:styleinGold
    ηλικία:11+ [ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΑΚΡΙΒΩΣ]
    εμπειρία:Έχω δικό μου blog και είμαι writter σε ένα άλλο.
    θέλω να γράψω στα HairTips.
    Ξέρω να φτιάχνω πάρα πολύ κaλά printscreens
    Σε παρακαλώ ζήτα το mail στο Stardoll

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όνομα στο stardoll: Star-of-purple
    Ηλικία: 11+(Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να πω την ακριβής μου ηλικία!)
    Αν έχεις εμπειρία κάπου; Αν ναι, πού;: Ήμουν writer σε διάφορα blogs, όπως στο stardollisgreece, στο ilovefashionandstardoll και στο fashion-stars-world.
    Αν ξέρεις να κάνεις printscreen: Φυσικά και ξέρω να κάνω printscreen, και μάλιστα τέλεια! Μπορώ να κόψω στην εικόνα που έχω κάνει printscreen σε οποιοδήποτε σημείο και να το κάνω να φαίνεται απόλυτα υπέροχο.
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις: Θα ήθελα να γράφω στο θέμα MakeUp tips, καθώς πιστεύω πως θα μπορούσα να δώσω την ευκαιρία στους αναγνώστες μας να μακιγιάρουν τις medolls τους φανταστικά.
    Μερικές ακόμα πληροφορίες: Θα ήθελα να ξέρετε ότι έχω διάφορα εκπληκτικά προγράμματα, με τα οποία μπορώ να φτιάξω καταπληκτικά γραφικά, να καταγράψω ο,τι κάνω στον η/υ μου σε βίντεο, να φτιάξω φανταστικές παρουσιάσεις κ.ά. Επίσης, η ορθογραφία μου είναι εξαιρετική και μπορώ να γράφω στο blog μία-δύο φορά την εβδομάδα. Ελπίζω να εκτιμήσετε τα προσόντα μου και να με προσλάβετε! Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ονομα στο stardoll : persa666
    ηλικια : 11
    Αν έχεις εμπειρία και που? εχω εμπειρα και δικο μου blog για δωρεαν και top tips στο stardoll
    Ξέρεις να κάνεις printscreen? ναι
    Σε ποιο θέμα θες να γράφεις? θελω να γραφω για
    MakeUp tips αμα γινετε !!

    Αυτα ελπιζω να με διαλεξετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή